zondag 14 april 2013

bijtjes tas

 
Het bijtjes tasje
Mij leek het leuk een tasje te maken het patroon http://www.farbenmix.de/freebooks/7001-ratzfatz-nl.pdf had ik al even uitgeprint liggen maar nooit echt de lef gehad om het te maken maar nu na een paar lessen naaien weer ik hoe het moet:)
Zoey mocht dus uit al mijn rest stoffen een stof kiezen en het werden de Bijtjes.
Zelf heb ik voor de binnenkant een ander reststuk gepakt.
 
En na al van de week alle patroon delen geknipt te hebben gisteren begonnen met deel 1 te naaien maar de naaimachine werkte niet mee dus deel 2 heb ik net genaaid en daarna alles aan elkaar.
En Zoey vind hem helemaal leuk.
En het makkelijke is hij kan heerlijk in de was als hij vies is en hij is zo makkelijk te maken dat er vast meer gaan volgen.
En ik zal ook een mini versie maken voor dr poppen.
En nu op naar het volgende projectje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten